Vill ha en Panduro butik här...snälla tomten??

Beställningen på Panduro är gjord..bara att vänta på det underbara paketet fyllt med saker att pyssla med till mig! Lite julklappar ska det bli och saker till Lions rum! Izabelle har ju hamnat i en dockperiod och önskar sig dock kläder och saker till sina dockor, så jag hoppas jag får till tid att sy lite till henne och en filt till dockorna så hon inte tar Lions filtar hela tiden, hehe! Sen fattas det lite handdukar så det ska jag oxå sy, små mini handdukar som hon kan använda istället! Ja många ideér finns, bara orken och tiden finns så blir det perfekt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Okej tjata på han vettja, då brukar det säga jajaaaaaa;)

Ok bra det var det jag misstänkte, då blir det en rejäl terrängvagn helst med 4wd=)



Kika gärna in Sneak peaken på vår hall;)

2010-11-22 @ 18:27:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Maria

Panduro är bra! Vi bor ganska nära Ullared och där finns en panduro outlet =)



Jo, bräcklig är jag minsann och det syns inte utanpå. Jag lider av prestationsångest och under min studietid fick det min mage att balla ur. Tyvärr är det mer eller mindre kroniskt.



Så kul att du skriver att du städar på den egentid. Precis så för mig med!



Men jag måste säga att jag är imponerad av att du hinner allt. Trebarnsmamma, sjunger, fotar och syr. Hur får du tiden?

2010-11-22 @ 22:44:38
URL: http://ladyfair.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Ja tack vet jag storstaden... Jag har en jättestor Pandurobutik i city... Pilutta dig... Har även en mindre Pandurobutik här hemma, hehe.

2010-11-30 @ 13:10:35
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0