Morgon är härligt?

Idag är jag såå trött. Lilleman somnade vid sju-tiden igår kväll och tyckte att när klockan var 04.40 imorse att det var dags att gå upp. Jag däremot tyckte inte att det var dags än så vi har haft lite delade åsikter sedan dess, jag å Lion. Men nu sover han å då passar jag på att sätta mig vid datorn. Ska dricka en kopp kaffe till innan jag ställer mig på crossen å kör ett pass. Någon tur till öppna förskolan blir det inte idag, mitt tålamod är inte tillräckligt starkt för att ha en massa ljud omkring mig just nu, hehe. Men på torsdag kanske det blir istället.

En annan sak som hände igår kväll som fick mig att bli alldeles varm inombords var att när jag å Lion stod framför spegeln (han älskar det) så skrattade han på riktigt!!! Det kom en massa gurgel-ljud från hans mun å han SKRATTADE!!! Man blir helt överlycklig när sånt händer för första gången, hihi! Hoppas S får höra det när han kommer hem senare idag!

Solen skiner här idag med så minst en promenad blir det idag oxå. Kanske går jag upp till sjukhuset å kollar i deras lilla butik de har där med massor av fina saker...Cult...Lundmyr of Sweden...Sia....


Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Haha lite delade åsikter där. Bebisar brukar fungera som rätt så felinställda väckarklockor, hehe.

Blev du bedragen fem veckor innan du skulle föda ditt första barn? Öööh, jag hoppas du slog ner karlsloken!? Jag skulle bli sjukt vansinnig ifall jag blev bedragen av killen när jag väntar hans barn. Shit, finns det något svinigare en man kan göra liksom?

2010-03-16 @ 10:02:15
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: mirjam

Hej!! Vilken helg ni haft. Kul med besök av alla nära o kära! Skorna blir ju perfa nu till vårpromenader ;)

Längtar tills vi ses!! Kram kram

2010-03-16 @ 11:27:12
URL: http://famwirzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0