Som vanligt

Det där med att ta en morgonpromenad sket sig rätt rejält, haha! Lion började bli hungrig igen vid 09.15 så det va bara att göra ersättning å när jag satt å matade han tyckte mina ögonen att en liten nap inte vore fel...å så blev det! Vaknade för en timme sedan å gjorde frulle till mig (var ju meningen att jag skulle äta EFTER promenixen) så nu måste jag vänta minst en timme innan jag kan röra på mig så jag inte får håll. Fast det gör ju inget...snön är snart borta på vägarna igen!!!

Längtar att få de dessa i rabatten!


Bilden är inte min utan jag googlade lite...

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Ja den är väldigt speciell för mig i alla fall :)

Jaså ja det datumet verkar poppis då en gamal bekant ska gifta sig på samma dag som oss...

Stort och stort det beror lite på hur man menar med stort.

Vi kommer att bli mellan 65 till 70 personer om alla kommer som vi har bjudit.



Jag har en bröllopsblogg, dock är den privat så jag har satt lösenord på den, men du kan få tillgång till den om du vill.

2010-03-17 @ 13:22:13
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Ja det är helt lagom tycker jag med.

Man ska göra precis som man själv känner för helt enkelt.

Har inte lagt ut så mycket bilder på mig själv men där är några i bröllopsbloggen.

Ja visst kan du få det, men läck inte ut om vad där står osv...

Jag skickar ett mail till dig.

Kram

2010-03-17 @ 15:27:01
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej..:)

vilka fina krokusar, jag längtar tills de kommer upp här hemma med.:)



grattis till 4,5 kilo.. det är ju toppen bra ju.. för mig går det trögt med minskningen i kg.. men i cm går det finns.. :) och själva gi tänket funkar kanon bra.. :)



nu ska vi äta tacosallad här..:) kramrkam

2010-03-17 @ 17:03:02
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0