Då kör vi igen!

Det blev längre avbrott än jag trodde men det har vart ganska skönt att inte behöva vara vid datorn utan ägna tid åt andra saker. Sen att man kanske inte mått hundra är oxå en bidragande orsak. Det blir inte alltid som man tänkt sig och vi är nog ett levande bevis på det, våran familj. Negativa saker gång på gång och då tappar man livsglädjen tyvärr. Och när väl det hjulet börjat snurra så är det svårt att ta sig ur det. Jag är stark men behöver bli ännu starkare för att klara motgångar. Nu ser det iaf lite bättre ut och vårat bröllop som avstannade i planeringen har fått ny vändning och vi kan gifta oss till hösten!!! Vi funderar däremot på att byta datum för september blir lite tight...men iofs så finns det de som haft mindre tid på sig att planera. Så från och med idag kommer jag kunna dela med mig om tankar omkring bröllopet och kanske få lite tips hur ni andra gjort!

Veckan som gått har innehållt ett biobesök med tjejerna på premiären av Sex And The City 2 i torsdags, det var riktigt trevligt med mat innan och ett par glas vin! I lördags spelade Izan klassfotboll och sen på kvällen hade vi en trevlig kväll hos mina föräldrar. Jag har fortsatt att greja i trädgården och påbörjat att gräva ett trädgårdsland som jag ska så sallad, sockerärtor och lite annat..hehe! Däremot har mina promenader avstannat lite men jag har inte gått upp i vikt iaf utan fortsatt neråt så nu har jag gått ner 10 kg!!! 

Snart kommer en vän hit som jag inte träffat på 4-5 år...ska bli så kul! Sen är det promenaddags och gräva ännu mer...

Ha en jätte fin dag och sola försiktigt!


Någon tröttnade på att leka igår...hihi!


Trots det kalla vädret var Izan glad i lördags!


Så här ser Lion ut när han kollar på barnkanalen på tv! 

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Riktigt roligt att du är tillbaka, men du har så rätt i att man behöver sina pauser ibland för att finna styrkan.

Skönt att de har vänt med bröllopsplaneringen :) Ni hinner säkert med allt ska ni se.. Men det kan även vara skönt att få ta allt i lugn och ro som vi gör.

2010-06-02 @ 12:47:44
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Jo jag vet hur du har det, kämpar ofta för att hålla mig uppe och jag dalar lätt när jag väl har funnit glädjen igen.

Jodå jag kämpar på mit smärtan och med dom andra så är det toppen :)

Kram

2010-06-02 @ 14:58:08
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Tack så mycket vännen :)

Ja visst är dom läckra, ibland behöver man lite nytt för att må bra.

Jag har cystor i magen som spökar och när dom spricker så gör det så jävla ont.



Hoppas att ni får en underbar dag idag.

Kramar

2010-06-03 @ 08:43:51
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vi är visst 2 som behövde paus. ;) Skönt att höra att det ordnat sig i alla fall men visst är det jobbigt när allt rasar... Du ska se att ni kommer hinna med bröllopet!?? Jag är en sån som nästan jobbar bättre under press... ;)

StorKramen, Maria

2010-06-03 @ 20:22:35
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0