Snart rosévin å grillat...

Nu äntligen (så får man inte säga) har det blivit lite svalare så då passar jag på att ta en promenad innan kvällens grillning å gott rosévin till...mmm...

Jag kan liksom inte gräva upp den stora rabatten för växterna å blommorna sitter så glest å fel säsong att flytta på dem om man vill att de ska blomma. Så jag får snällt vänta tills de är klara å då lägga täckväv å bark över.
När jag grejade igår med trädgården så glömde jag att smörja in ryggen så den lyser så fint i illrött nu å är varm som solen. Kommer börja fjälla om ett par dagar å sen är det 30+ solskydd som gäller om jag inte ska bränna mig igen.

Det var lite kort om dagen men nu har jag inte tid att sitta här längre.


Ha en jätte fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0