Lördag å regn

Är helt slut efter en lång dag på Kolmården och även igår, så ikväll blir det lugnt med lite dator och kanske en film.

Imorse ställde jag klockan på sju men vaknade kvart i av mig själv! Bestämde igårkväll att jag skulle ut och gå tidigt idag innan vi åkte till Kolmården. Det slutade med att jag klarade av att jogga/springa hela 5 km utan avbrott!! Kände mig så duktig efteråt och det var stor skillnad att springa tidigt på morgonen istället för på eftermiddagen/kvällen, så det får det nog bli resten av sommaren om det ska vara varmt.

Hittills har jag gått ner 16 kg sedan mitten av februari (23kg sedan Lion i magen) men det är fortfarande minst 10 kvar tills jag är helt nöjd! Å det kommer jag klara tills bröllopet, det har jag bestämt mig för och då blir det så. (Hmm...)

Nu ska jag fortsätta med lite foton så det kan visas här snart, om det är någon som vill se så att säga...

Forsatt trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, vad du är duktig!! Längtar tills jag tar itu med träningen på riktigt igen... Är riktigt sommarlat nu. ;)

Visst vill vi se bilder!! I alla fall jag!! ;)

Kramen, Maria

2010-07-24 @ 20:19:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad duktig du är ..klart du klarar det :)

Så ni har varit här, hoppas ni fick en trevlig vistelse.

Var bodde ni ?

Kram

2010-07-24 @ 20:45:22
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Helen

Vad duktig du är ...klart du klarar det :)

Hade ni en trevlig vistelse här i Kolmårds skogarna ?

Var bodde ni ?

Kram

2010-07-24 @ 20:47:42
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0