Hemåt

Lång dag blev det igår med Stockholmsbeöket och en lite snorig å gnällig Lion! Men det var så underbart att få komma till storstaden som jag älskar, har svårt att slita mig ifrån den!

Strax ska vi åka hem, det ska bli skönt att få vältra sig i sin egen soffa å slippa packa upp coh ner alla sakerna hela tiden :) Det har vart en jätte fin vecka men det tar på krafterna att vara borta med 3 barn och att åka lite hit och lite dit, så någon avkoppling har det väl kanske inte varit direkt, hehe.

Ska fixa bilder i bilen på väg hem nu så får ni se ikväll eller imorgon. Men måste bara visa den här bilden...

...den är jag mycket stolt över (innehållet) för där ligger det viktigaste tyget till BRUDKLÄNNINGEN, 8 METER dupionsiden....mmm....



Tror ni jag längtar efter att börja sy nu???


Ha en skön dag ni som slipper åka bil i flera timmar!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Wow!!! Å, vad kul att du hittade tyget!!! ;) Förstår att det kliar i fingrarna att sätta igång!

Ser fram emot att få se resultatet!!!

Kramen, Maria

2010-07-29 @ 17:37:50
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Åh åtta meter siden! Shit det blir en vråltjusig klänning! Blir väl finare än Victorias kan jag tänka mig.

2010-07-29 @ 19:53:28
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0