Födelsedagsfirande i dagarna 3 =)

Började på ett inlägg igår kväll men blev avbruten så här kommer ett!

I lördags fyllde min prinsessa 7 år! Som hon väntat på sin födelsedag å att fylla 7 är något stort! Man börjar riktiga skolan å är inte så liten längre, hehe. Det var meningen att hon skulle fått ett barnkalas i helgen men pga matfestivalen i stan så har vi skjutit på det tills om 2 veckor istället. Men hon har fått sitt firande ändå i dagarna 3...hihi!

Fredag: Åkte in på eftermiddagen för att köpa lite paket å träffa min syster å systerdotter en liten stund. Men det slutade med att vi stannade å såg på Alcazar å åkte lite karusell å myste, va väl hemma vid 23 på kvällen :) å Lion var så duktig (han somnade i vagnen mitt under konserten) så det var inga bekymmer!

Lördag: Min bror å hans lilla familj kom å firande henne på sin födelsedag med paket å tacomiddag (en av Izabelles favoriträtter). Efter att de åkt hem vid 18-tiden va jag helt slut å egentligen hade vi tänkt åka in till festivalen för att äta lite gott å lyssna på Timotej men regnet öste ner och jag kände att jag var rätt slut i huvud å kropp så en stund på soffan blev det tills syster lockade ner oss ändå..hehe. Så jag å Rasmus å Izabelle drog ner till stan å hade jätte trevligt återigen! Timotej var väl sådär men karusellerna var roliga! Vi avslutade kvällen med att åka virvelvinden å det ska jag aldirg mer göra...mådde illa i flera timmar efteråt (åldern??), haha!

Söndag: Mina föräldrar, syster å hennes familj, min faster och min farmor kom å firade Izabelle! Jag skalade 4 kg räkor å gjorde räkmackor å bakade 2 kladdkakor som blev helt underbart goda (ni ska få receptet senare under dagen)! Det var längesen vi var så många samtidigt här så det var så roligt! Izabelle är så nöjd med hur hennes födelsedags firande har varit!

Eftersom jag inte hunnit skriva nått i helgen blev det ett långt inlägg med bilder, men så är det ibland. Kan ju inte klona sig direkt fast man kanske önskar det ibland, hehe! Känner av att det har varit många intensiva dagar för min del men det är det värt. Får försöka sova när Lion gör det idag!

Önskar er en fin dag!











Tyvärr hade jag inte med kameran ner till stan (rädd att bli av med den) men det får gå bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jadu, fylla 7 det är stort!! Familjens "bäbis" blir 8 den 1 november. Känns helkonstigt måste jag säga att dom blivit så stora...

Låter som ni haft en härlig helg!

Kramen, Maria

2010-08-30 @ 15:48:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0