Så fel man kan ha

Inatt sov jag inte speciellt bra för lilleman vaknade vid 23 och ville somna fören 02.30. Å efter ett par timmars lek och försök till att få han somna hade jag hunnit vakna till igen så jag somnade nog inte fören vid 04.30 imorse. Sen hade jag ju ställt klockan för att Izabelle skulle till skolan.
Mitt dumma arsle hade tagit fel på dag, så hon kom hem igen. Det är ju imorgon hon börjar. Jag som var helt säker på att det var 10:e. Ännu en sovmorgon kunde vi fått. Men nu har jag sovit middag med Lion i ett par timmar så jag är något piggare, och kaffekopp nummer 4 värmer strupen just nu å hjälper till med det ordentliga vaknandet jag behöver, haha!


Barnen fick pannkakor till lunch och jag åt 2 kokta ägg och en burk makrill i tomatsås. Orkade inte göra något avancerat utan koncentrerar mig till middagen istället!



Nattugglan


Han blev osams med sin spelande stjärna.


Lunchprat


Lion älskar mina pannkakor och äta själv är ett rent nöje för hans del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0