Trevlig kväll

Inte för att någon förmodligen läser nu en sen lördag kväll, men jag passar på att skriva nu när jag har lite tid över.
Idag har vi haft lite fördelsedagsfirande för moi, fast jag fyller inte fören imorgon. Tror det är 25+ eller nått...*fniss*. Känner mig inte gammal så då känns inte åldern så viktig. Men om 5 år blir jag gammal :)

Fick helt underbara krukor med ros motiv och 2 vackra tavlor med ros motiv :) lite shabby chic och romantik, det gillas skarpt! Fick även ett presentkort på Gengåvan som jag ska utnyttja på något fint till hemmet! Har ju fastnat lite för den gamla romantiska stilen och helst lite udda saker. Stora delar av vårt hem ser ju tyvärr ut som Ikea och det har jag tröttnat på. Men det tar lite tid att byta ut allt och pengar kostar det med för den delen. Men en dag ska vi ha ett sånt hem som jag önskar!


Nu ska jag fortsätta umgås lite mer med familjen innan det är dags att sova. Är sketa trött efter den här dagen.

Ska fota det jag fick så ni får se imorgon.


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Johodu, här är en som läser sent en lördagkväll... Ska ta å hoppa isäng nu för imorgonbitti lär sambon kliva upp tidigt då han tänkt sig ut i skidspåret. Själv ska jag på spinning kl 11 så jag kan ta lite sovmorgon. ;)

Önskar dig en riktigt fin födelsedag imorgon å tack för hälsningen på min dag. ;)

Tycker det är lite kul att vi fyller så nära varann. ;)

StorKramen, Maria

2011-01-29 @ 22:28:15
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Lena i Lyckebo

Grattis på din födelsedag. Kan det vara 35???

Kramisar<33

2011-01-30 @ 10:09:20
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Georg Hendrix

Ålder är bara en siffra och lite hull :P



Jag har hört talas om ett 80 (+) par som har gift sig på äldre dagar dvs. folk inte varit ihop sedan tidernas begynnelse. Helt rätt! Kan inte tänka mig en bättre tidpunkt att gifta sig på.



Man får glada sista år. Allt angående jobb, barn, skaffa familj eller ej, hyror och allt sånt är borta ur världen. Bara fika och mysa hela dagarna med någon man tycker om :D

2011-01-30 @ 17:59:44
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0