Ommöblering

Äntligen har jag fått lite mer energi! Så idag har jag fått undan alla tavlor som stått i ett hörn och så har jag påbörjat operation ommöblering i Izans rum! Har tröttnat på alla Bratz/Barbie dockor som bara ligger och samlar damm. Varför ska hon allt framme när hon ändå inte leker med det? Det som är hennes intresse nu är vanliga dockor och Pet Shop. Så en rensning och omstruktrurering och äntligen få en lösning som funkar mer än ett par månader. Vi har ju inte så stort med tanke på alla barn utan man får testa sig farm till en bra lösning som funkar för alla och inte bara för ett par barn. Alla ska ju känna sig hemma här. 

På söndag fyller jag år men vi ska fira på lördag istället och tills dess är det ju roligt om allt är på sin plats. Så nu får jag inte få några fler trötthetsperioder! Tänka positivt och piggt kanske hjälper?


Har precis ätit en väldigt sen frulle, äggröra och bacon, mums! Har för det mesta hungerkänslor på morgonen numera men inte idag tydligen. Så nu är jag mätt och belåten och ska fortsätta städa!

Ha en underbar torsdag!


Kommentarer
Postat av: Lena i Lyckebo

Hej du gummnan. Du har fått en Award av mig på Bloggspace, din blogg är värd detta.

Kramis och ha en underbar helg<33333333

2011-01-28 @ 20:52:39
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Mera energi är aldrig fel!Jag är dunderförkyld men det går åt rätt håll iaf!



2011-01-28 @ 21:15:50
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0