Lions raggisar

Idag vill inte Lion sova speciellet mycket utan håller igång till 200%. Fattar inte vart han får sin energi ifrån? Inte är det mig iaf, men det kanske är han som stjäl min energi, lille energitjuven, haha!

På 2 kvällar har jag fått klart Lions sockar. Fick laborera fram en modell som var snygg och passade hans små fötter, de blev bra på 3:e försöket, hehe! Älskar verkligen att sticka raggisar. Någon som vill ha till sina barn? Kan ju faktiskt ta upp beställning på det om det skulle vara intressant. Kanske inte så många månader kvar av kyla, men det är skönt att vara varm om fötterna även en bit in på våren tycker jag.



Här hemma är EMD:s nya album på hög volym. Izabelle fick den i julklapp och den spelas flitigt, haha! Kan nog snart alla texter utantill :)

Känner mig på ett underbart humör idag trots att jag inte har så mycket energi. Men barnen är omkring mig och de ger mig så mycket glädje!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Lena i Lyckebo

Så söta små raggisar, jag skulle mycket väl beställa av dig men min mamma stickar också till Tuva-Lisa så det räcker. snyggt garn du hittat.

Kramisar från mig<33

2011-01-19 @ 14:52:46
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Anneli

vilken mysig blogg, har du nån bild på din klänning som du sydde på?? skulle gärna vilja se eftersom jag själv syr lite ibland, dock mest barnkläder men en del balklänningar har det blivit. Kram Anneli

2011-01-20 @ 20:21:59
URL: http://centerofmyhart.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Det verkar som om förkylningen släppte sitt grepp? Hoppas det fast du verkar ha en ypperligt bra dag ändå :) härligt!

kram

2011-01-20 @ 20:29:09
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0