En skön dag

Den här dagen är bättre än gårdagen då jag fullständigt fick brytet flera gånger och kände mig totalt värdelös. Hade lust att ge upp och dra täcket över huvudet innan klockan ens hunnit bli elva.

Men idag är det bättre. Jag och Lion har tagit en skön promenad i solen och njutit av lite vårkänslor ute. För det är det när solen kikar fram och vinden låter sig vara stilla.

I måndags blev jag moster igen förresten, hihi! En liten tjej till blev det, fast jag var bombsäker på att det var en busig liten kille som skulle kika ut :), Så fel man kan ha...haha! Har fortfarande inte fått titta på underverket men jag hoppas vi snart får en inbjudan så jag får lukta på nyfödd liten bebis-tös! Längtar massor efter det och Izabelle håller på att tjata öronen av mig. Hon förstår inte riktigt att de måste få lite tid själva innan alla invaderar deras lilla lägenhet och vill kika på bebisen.


Om någon undrar över hur det går med trappan så håller den på att bli vit, men det tar lite tid att måla alla brädor och det rinner så jag får slipa och måla ytterligare en gång. Men snart kommer en bild på den halvfärdiga trappan och efter helgen hoppas jag på en bild på den helt färdiga trappan!


Ha en underbar dag ni alla som läser och kikar in här!

Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Men duuuuuu vart har du tagit vägen, får inga kommentarer jööööh=(

Puss

2011-02-11 @ 18:43:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Ha en skön alla hjärtans dag gumman..Kramar från oss 4 :) kram

2011-02-14 @ 10:27:18
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0