Datahaveri är inte roligt

Min blogglust är i viloläge just nu. Har haft fullt upp med att måla och ta hand om mig själv och min familj.

I lördags var jag helt slut efter att ha målat trappan i flera dagar och nätter så jag somnade gott på soffan. Under tiden passade Lion på bus som vanligt, men den här gången var det inget roligt. Min dator var på bordet och brevid stod en vattenflaska. Ni kan ju räkna ut resten själva. Idag är första dagen jag ens får igång den och jag kan skriva, fast tangentbordet är inte som det ska. Men kanske blir den bättre med tanke på att den funkar nu iaf!

Idag håller jag på att ändra om i köksskåpen, ska försöka få bort 2 skåp över kyl och frys. Inte lätt att få in allt eftersom vi inte har så många skåp, men är man envis så är man, hehe!!


Önskar er en fin och mysig alla hjärtans dag! Återkommer senare med bild på trappan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar en STOR kram till dig!

Ser fram emot att få se bild på trappen. ;) Ta hand om dig!

Kramen, Maria

2011-02-15 @ 07:57:55
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Okej, hoppas du mår bra iaf sötis=)

Nope inte åkt in än BF är &/3 några veckor kvar, meeeen det börjar närma sig med stormsteg, är mammaledig nu iaf, behövde det kände jag!!

2011-02-15 @ 09:31:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0