Vilket ska jag välja?

En del av mig vill passa på att gå på promenad nu medans solen är framme (regn ska komma i eftermiddag) och en annan del av mig vill sova middag med Lion för mina ögon faller snart ihop. Varför denna trötthet? Om jag tar en promenad kanske jag piggar på mig....det är värt att tänka på!

Izabelle behöver lite nya byxor...lillpumpan har växt i sommar, så en tur till köpcentret blir det med idag....men det får vi ta lite senare. Sen har jag krympt så lite nya kläder till mig hade inte gjort ont heller....men det var ju det där med pengar med. Jag prioriterar ju mina barn framför mig, men kanske finns det utrymme för något plagg iafall så jag slipper gå i mina tjockiskläder eller flera år gamla kläder. Sommarkläderna har ju snart gjort sitt. 

Bildbevis på Lions två tänder :)


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God middag min söta blogg vän.

Så gullig bild på plutten..Ja alla kan inte tycka lika ang kläder och då men jag tippar på att din klänning kommer vara så vacker speciellt på vackra dig :)

William kryper runt här hemma och är överallt,,så mysigt att se att det finns så mycket energi hos honom,,snabbt går det med när han kryper :)

Klart barnen går förre än sig själva för barnen ska gå före.

Ha en skön måndag söta.kram kram

2010-09-20 @ 11:44:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Evelina

Promenad är aldrig fel! :-)



Ljusstakarna är från village!



Kram

2010-09-20 @ 14:54:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0