Valvaka och chips är grejer det

EN lugn å skön helg har det varit och jag har inte brytt mig så mkt om datorn...eller iaf bloggen! Lite semester från den kan vara behövligt ibland och jag tar allt som det kommer just nu och vågar inte planera in något eller klämma in något mer i våran vardag, för jobb har jag tillräckligt...hehe!

Har broderat en massa pärlor i helgen, närmare bestämt ca 1300 pärlor (om inte mer?) och blev tvungen att beställa ytterligare 1000 till igår på panduro, så de kommer på tisdag hoppas jag! Från början trodde jag att det skulle bli några över men det är lätt att bli pärlberoende precis som med tyllen...haha...allt ska ju vara perfekt på denna klänning! Tur jag syr den själv för den hade inte blivit billig om jag hade låtit sy upp den. Många timmar har det blivit å många till kommer det bli! Imorgon kommer det upp ett par bilder på klänningsskapandet!

Känner att det inte blivit så många bilder det sista...glömmer att lägga in och glömmer att fota, haha....Ska försöka skärpa mig lite :)

Idag har vi röstat...slappat och hämtat hem Izan!

Nu ska jag fortsätta kolla på valvakan...å äta chips (som händer typ 4 gånger per år)!!

Kommentarer
Postat av: Meya och Frank

Hej, vad kul att du hittat min blogg :)



Haha, tack.. jag var 14 år när jag skrev det där. Hel crazy men så sjukt kul att läsa nu. Herregud vad omogen jag var!



Frank är född 24:e februari, så han blir 7 månader på fredag :) SÅ söt din Lion är, och vilken fint namn!

2010-09-20 @ 08:14:23
URL: http://andwenamedhimfrank.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Godmorgon fina du.

Din klänning låter hur vacker som helst.ska bli så skoj att se hur den komme se ut och hur vacker du kommer var i den..Skoj att ha gjort den själva :)

Spara den så din dotter kan bära den med när hon gifter sig om hon vill ha den då :)

Här är det bara bra med oss..William sover så gott nu men kommer säker vakna snart och leka massa. Nu är de inne i så härlig tid..Så mycket ska hända.W kryper runt i hela hemmet..så gulligt :) Skönt med sol hos er..Hoppas att det blir så hela dagen och regnet håller sig bort.Ha en skön måndag söta.krma kram

2010-09-20 @ 10:17:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0