Snart helg igen :)

Trodde jag skulle klara att spara naglar själv och inte riva på nagelbanden, men det går inte. Det funkade ett tag men nu är jag där igen...måste bero på stress...eller? Så nu måste jag fixa akrylnaglar...å det fort så mina naglar å händer är fina om 5 veckor! Sen måste jag även fundera på att börja sola eller kanske göra en spray-tan...men det är så fasligt dyrt. Sola är billigare men inte så bra för huden...dilemma!
Aja...små världsproblem som jag bygger upp till stora.

Helgen närmar sig å då ska jag sy och sy och mysa med mannen utan en massa barn omkring (när Lion somnat, hehe)!! Ser fram emot detta!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jadu, sola är väl inget jag tycker att du ska göra då det är farligt!!! Har helt slutat med sånt för det är så många som får cellförändringar...

Så då vet du ju vad jag tycker du ska välja! ;)

Längtar till jag får ett jobb där jag kan ha långa naglar igen... Får inte ha nagellack å långa naglar där jag jobbar nu.

Låter som ni har en mysig helg framför er!!! ;)

Kramen, Maria

2010-09-16 @ 19:07:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Britta bloggar

Bra med lite vuxenhäng när barnen somnat!

2010-09-16 @ 20:53:59
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0