Bad-dags

Igår var jag å stora sonen Rasmus å provade kostym till bröllopet! Han kommer bli så fin, hihi! Har inte riktigt bestämt om han ska ha rosa eller vit skjorta än men grunden är klar, haha!

Sen på kvällen skulle vi ha lördagsmys med god mat, glass, godis och chips! Det hade alla utan jag, för jag somnade när jag la Lion å ville inte gå upp :( trevliga jag va?? Men med tanke på hur mina sömnrutiner varit de sista veckorna så behövde jag väl det. Å vad gör egentligen en lördag av alla som finns?? Men dåligt samvete känner jag ändå eftersom barnen bara är här varannan helg. Aja..så är det. Om några timmar ska vi ta med barnen till badet å busa massor, hoppas vi slipper ha med Lion bara så vi kan ägna oss helt om de stora!!


Hoppas ni får en bra å skön söndag!



Här var vi på äventyrsbadet i Sälen i mars-april!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en härlig söndag ni har planerat med barnen!! ;)

Kramen, Maria

2010-09-26 @ 11:37:15
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Va mysigt att du ska gifta dig :)

Det låter toppen :D (Med blommorna hihi)



Ja det är synd hur många det är som hamnar i drogträsket! Men som du säger man ska vara stolt ver sig själv om man klarar sig ur det :)

Ja jag hoppas att jag kan nå mina mål i framtiden :)

Man måste juh ha något att kämpa mot ;)



Kramar

2010-09-26 @ 12:12:53
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbar bild på er alla!

2010-09-27 @ 18:18:10
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0