Underbar helg har passerat snabbt

Dags att skriva nått igen :)

Den här helgen har varit en ovanlig helg! I fredags frågde min syrra om de kunde ha Lion i några timmar och det gick ju bra tyckte vi som nästan inte varit något barnlediga sedan han föddes (3 gånger á 2 timmar). Fast han kom aldrig hem på fredagkvällen utan igår....!!

Det hade gått jätte bra och visst var det dubbla känslor att inte ha Lion hemma, saknade han men samtidigt fick vi en massa gjort. Men hjälp så mammig han är nu :) Räcker med att jag försvinner runt hörnet så blir han lite gnällig...sötnosen! Nästa gång får det nog inte bli så länge ifrån mig.

Min klänning börjar bli färdig nu, bara lite småfix lite överallt! Den har hängt i vardagsrummet hela helgen fast övertäckt när Samuel varit i närheten, hehe! Fast nu är den uppe i syrummet igen, är riktigt trångt nu! Det är ingen liten klänning....
Tyvärr får ni inte se den än, men om 19 dagar....

Kommer nog inte bli så täta inlägg fram tills klänningen är klar för det har varit nyttigt att inte ens öppna datorn för mig, blir så mycket mer effektiv då för det är lätt att man fastnar några timmar så fort man sätter sig här! Så bli inte besvikna om jag inte svara på kommentarer...

Återkommer imorgon när jag är lite piggare å med lite bilder med! Sov gott och tack för att ni tittar in här trots min frånvaro!!

Kärlek och kram

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nog förstår jag precis vad du menar med att tid försvinner vid datorn. Helt rätt val av dig att välja bort det så klänningen blir klar nån gång!! ;)

Tur att det inte är så länge kvar nu, är supernyfiken!!!

Kramen, Maria

2010-10-05 @ 02:06:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mija

phuuu...ja, jag undrade vart du höll hus. Självklart förstår vi att du har massor att stå i inför bröllopet! Jag fortsätter att kika in här med jämna mellanrum iaf! :)

2010-10-05 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0