Det blev ju skit bra!

Idag har jag haft en sjukt stressig dag men det ordnade upp sig till slut så nu sitter jag här å är helt slut i kroppen! Funderar på ett varmt bad å peeling så jag blir uppfräshad igen. Kan man bada så här sent?? Risken är väl stor att jag somnar bara å det är inte bra med tanke på att den blivande mannen kom hem vid 22 tiden ikväll efter en hel dag på tåg för att hämta sin dotter och nu sover han som ett barn i soffan, hehe.

Jag skule nämligen till frissan idag å fixa håret inför bröllopet men min älskade syster som skulle passa Lion blev sjuk så då fick ahn följa med å ingen big deal egentligen, men när man redan är stressad så blev jag super stressad för det. Men han var jätte snäll å skötte sig jätte bra å jag fick så snyggt hår igen....som vanligt när man går till Emma!! (Hon jobbar på Kopparportens salong i Lidköping, hihi)!!


Imorgon ska jag prova klänningen för första gången med alla delar ihop å nästan klar! Insåg igår att kjolen är vääldigt stor så kanske skalar jag av den lite för att få plats i kyrkgången?? Men Camilla får hjälpa å råda mig med sin erfarenhet å sina ögon! Den ena brudnäbbsklänning är nästan färdig, bara upplägg av kjolen och två band som ska sys dit (eller rosor). Den andra ligger ett par timmar efter. Men den här helgen kommer inte bjuda på några överaskningar så nu ska det sys...för jag vill öppna min champagne någon gång å fira!!!!


Sov gott så hoppas jag att jag får tid att lägga in någon blid på mitt hår imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja vi vill se håret!

Åh nu är det första bebbe plaggen inhandlade=)

Vilken lycka att strosa runt där bland allt fint!



2010-10-16 @ 17:10:12
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Har svarat dig på mail nu.



Kram Sanna

2010-10-16 @ 19:04:20
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0