Vart tog min lille bebis vägen?

Det händer så nya saker varje dag med Lion och det är så häftigt att se hur han utvecklas så fort! Han lär sig fort och snappar upp små saker hela tiden. Jag är så stolt över våran son!!

Idag har han gått massor och släpper hela tiden taget och staplar iväg :) Sen sätter han sig och reser sig UTAN att hålla i något eller att hasa sig upp, han är riktigt stark i sina ben! Han blir så stolt över sina framsteg, så det är inte bara jag, hehe!

I en vecka har jag försökt att få honom att klappa i händerna men inget har hänt men plötsligt när han sitter och äter gröt så börjar han klappa massor, hela han lyser upp. Sen har han lärt sig peka på lampan och säger "ba".

Oj är oxå ett ord som kommit i veckan. Han har sagt det länge men inte vetat när, men nu vet han. Så det är mycket oj här hemma (han gör ju en del bus).

När vi badade förut så åkte kranen ner i vattnet (den är lös) och han plockade upp den och skulle sätta dit den igen. Jag hade inte visat han det, och jag vet inte om han gjorde det medvetet men det var lite kul att se för han fortsatte flera gånger.




Kanske inte är intressant för er och veta hans utveckling men några tycker nog det, som hans farmor och farfar som bor långt bort!

Tänkte jag skulle lära mig hur man lägger upp videos här i helgen så ni får lite bildbevis! Sen vore det ju lite kul att prova det där med videobloggning med i framtiden, men det är bara en tanke än så länge!

Långt inlägg blev det. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Hej Petra.



Vill bara säga att jag fått ditt mail, vill svara när jag har ordentligt med tid att tänka, sådet kommer ett svar, inte nu men när jag har tid.



Kram

2010-11-19 @ 09:15:31
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Verkligen helt otroligt vad tiden går å han är ju superduktig!!! ;)

Trevlig helg!

Kramen, Maria

2010-11-19 @ 09:28:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

ne det blir ju lite så tyvärr! ååh längtar till min lilla prins tar sitt första steg :D hihi



Ha en fin dag!

2010-11-19 @ 14:18:32
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0