Torrschampo för äckliga hår

Här har det gått i ett sen imorse. Läkarebesök, hälsat på lillasyster, handlat mat och gjort iordning i hemmet inför helgen. NU är jag klar och har tid att sitta här en liten stund iaf.

Lion håller på att få en tand till, men inte en framtand utan en hörntand i övre käken...trodde de i fram skulle komma först men han är ju lite speciell våran son :)
Nu går han iaf det mesta av tiden, förutom när han inser att det går fortare att krypa. Tålamodet är som sin mors...haha! Min syrra passade han när jag var hos läkaren och när jag skulle hämta han så kom han emot mig...gåendes! Det var en härlig känsla, att bli mött av en son som gick.

Det blev lite stressigt imorse så jag hann inte duscha (äckligt, jag vet), blä va man kände sig ofräsch och håret var fett och äckligt. Tur jag investerade i ett torrschampo för ett tag sen för det gjorde susen! Tack för torrschampo säger jag bara! Om du inte testat är det helt klart värt att göra det. Jag köpte Björn Axen´s för apoteket hade 20% på hans produkter och då passade jag på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0