Paus

Livsfarligt är det att lägga sig i soffan en stund. Man slappnar av. Lion sover och Izabelle gör läxor.

Vila måste man unna sig de få tillfällen det ges då barnen sover annars orkar man inte vara en mamma, en bra mamma utan blir en gnällig kärring som tjatar om allt och som "går i taket" för minsta lilla motgång. Det värsta är att jag har svårt att slappna av för min hjärna går ständigt på högvarv och kontrollerar hela mitt liv. Jag vill lära mig att ta kontoll över min hjärna så att det är jag som styr och inte alla tankar. Freaky?? Bara förnamnet.

Häpp, jag blir nog kvar här en stund tills lilleman ropar mamma.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu ligger mitt schema uppe för december gumman så får vi se om vi kan klämma ihop ngt;)

puss

2010-11-18 @ 18:32:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Inte är man en dålig mamma för att man försover sig!!! Så får du absolut INTE tänka!!

Visst är det så att när man börjar plocka på ett ställe så blir det lätt fler... Vi ska ta å fylla bilen med skräp från källaren imorgon å jag ser fram emot känslan av att "bli lättare"...

Kramen, Maria

2010-11-18 @ 19:36:59
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0