Nej dag

God morgon tisdag!

Idag ska jag och Lion träna ordet NEJ. Det spelar ingen roll hur jag säger det, han gör raka motsatsen...med ett leende. Dvd-skivorna och böckerna i hyllan är de saker som är mest intressanta att förstöra. Skohyllan är oxå en favorit. Han testar mig hela tiden och blir ledsen ibland när jag säger ifrån men han gör om samma moment efter 30 sekunder ändå. Envis och egen vilja har han som räcker till en hel kommun. Har inget minne av att någon av de andra barnen var så uthålliga. Han lär sig säkert till slut, men jag har tröttnat på att plocka upp allt 100 miljoner gånger om dagen, så jag önskar att han lär sig idag!



Syns det hur trött jag är???

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh va ni är fina!!!

2010-11-16 @ 11:11:50
URL: http://famcummings.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Haha. Kan ju säga att jag har samma problem här med den femte lilla skitungen:) Fattar inte hur snabbt hon lyckas riva till å röja runt! Kan inte komma ihåg att någon av de andra varit så här riviga:()

2010-11-16 @ 11:38:36
Postat av: meloa

www.meloa.se Din personliga webshop på nätet. Välkommen! /meloa tjejerna

2010-11-16 @ 15:16:59
URL: http://www.meloa.se
Postat av: maggan

Alma var/är likadan. Men jag kom på, slutade jag plocka upp efter henne så var de inte roligt längre. Så nu får sakerna stå där de står, jag har till och med kunnat ställa ner mina stora golvblommor igen och ha duk på bordet. För när ingen sa till henne så slutade hon:) Skitungen där, de var bara en reaktion hon ville ha.

2010-11-16 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0