Kudden nästa

Ja lite fick jag gjort idag iaf! Med en rädd Lion på höften å en stolt ridtjej överlevde jag även denna dag! Inte alltid lätt att få ihop allt, men det går om man vill. Å hemmet är rent!
Tur att man är en sån supermorsa *blink*!

När vi kom hem väntade min man och min stora son på oss, riktigt mysigt! Sen blev jag sugen på att göra om headern lite...är ju gift nu å några bilder skadar aldrig! Vad tycker ni?

Nu ska jag krypa ner i sängen å fortsätta läsa boken om Pamela Andersson, faktiskt rätt intressant hittills =))

Imorgon väntar en garderob och ett sovrum på att få en liten make over....mindre spännande men ett måste!

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Supersnygg header!!!

Kramen, Maria

2010-11-03 @ 08:23:13
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0