Kan man bota mig?

50 minuter tog det för mig att sätta in alla spärrar. Puh...dagens styrketräning för armar är avklarat. inte lätt att skruv i skrivar i laminatluckor utan skruvdragare (batteriet var slut) men det går med lite envishet a´moi och några svordommar =))

Passade på att göra rent alla lådor och flytta om å rensa bort sånt vi typ aldrig använder. Men det får en dominoeffekt konstigt nog, för helt plötsligt inser jag att det borde ändras om i några skåp till och helt plötstligt är alla köksbänkar och köksbord fyllt av allt möjligt. Så det gör jag nu. Städar...igen....suck! Men fint blir det! inte för att någon annan än jag kommer se skillnad inte en S men det gör inget för jag vet att det är en bättre lösning!

Undrar om jag lider av någon slags städsjukdom eller nått??



Behöver nog inte köpa tuggummi eller halstabletter på ett tag




Och här är han som inte vill sova utan städa istället


Kommentarer
Postat av: tess

Känner igen den där dominoeffekten... hjälp de blir bara sååååå mycket ibland å man undrar varför man inte kan begränsa sig till en sak i sänder. LER stort.



Hoppas allt e bra med frun... ler

2010-11-18 @ 13:02:59
URL: http://tess701.blogg.se701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0