HURRA!!!

Idag fyller min älskade mamma år!!! Som hon grejade och kämpade med vårat bröllop! Utan henne hade vi inte fått det bröllopet vi fick...ett underbart sådant, hihi!!! Dag och natt (förutom när hon jobbade) fixade hon med att sy dukar, göra festprogram, planera dukningen, måla korgar, leta och köpa in dekorationer, planera och laga maten och tusen saker till! Visst fick hon hjälp av min far och några familjemedlemmar till men det var hon som styrde och ställde!!! Vi är så tacksamma för allt hon gjorde och hon gjorde det inte för att hon var tvungen utan hon lade ner hela sitt hjärta i allt!

Du är den bästa mamman som finns...JAG ÄLSKAR DIG SÅ!!!!! Tack för att du finns och tack för den du är!


Så GRATTIS på födelsedagen kära mor!!!


Mamma och morfar var så fina på bröllopet!! Fotograf Stina Friman.


Mor och dotter kärlek!! Fotograf Stina Friman.

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann-Louise

Tack Petra för allt vackert du skrivit om mig. Pussar och kramar Och tack för födelsedagshälsningen.

2010-11-03 @ 19:48:04
Postat av: Linda

Underbar header gumman,ååååå vad jag saknar att bara prata med dig, hoppas på att ses snart..

Hälsa din söta mamma så gott!

2010-11-03 @ 20:52:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de finns mycket vi kan tacka våra mammor för... härligt att man känner en kärlek så till sin mamma.



Hoppas du har en fin dag gumman.

2010-11-04 @ 10:54:10
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0