Flytt

Att inte den här huvudvärken ger sig någon gång. Ipren...släng dig i väggen! Har vilat, sovit och slappat hela dagen och med det kommer det dåliga samvetet. Att inte göra något på en hel dag finns inte för mig, fast jag är sjuk eller bara helt energilös. Jag tvingar mig själv att göra saker fast jag inte borde, bara för att stilla mitt samvete gentemot mig själv. Märkligt det där, varför har man så svårt att acceptera att man inte är någon superwoman?

Igår flyttade jag in alla sysaker till min mans kontor och städa ordning där inne för att kunna påbörja ett rum till Lion. Han börjar bli så stor att han ska få flytta till eget boende =)) Men det är en lång process för jag vill måla om och tapetsera därinne, väggarna är inte direkt tilltalande efter förra ägarna. Det är något jag bara har försökt ignorera, men inte längre då våran lille plutt ska bo där och jag avskyr när det inte är fint från början. Så nu ska jag beställa tapeter och lite annat smått och gott.


Utsikt från sovrummet...en hel del snö kom det igår, tur man inte behöver skotta gräsmattan med =))



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, det låter ju lite trevligt att fixa rummet. ;)

Här har snön vräkt ner hela dagen å nu verkar det ha övergått i regn.

Det är hur halt som helst ute nu. Vill att det ska va kallt å snö, inte regn å slask.

Kramen, Maria

2010-11-10 @ 21:51:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0