fixartajm som vanligt...

Har inte sovit många timmar inatt för jag hade lite svårt att somna och så försov vi oss här hemma så Izabelle kom 30 minuter försent. Inte bra alls och jag hade dåligt samvete för det men det håller på att gå över nu. Som sagt, jag är inte prefekt och ingen annan heller.

Kände när jag vaknade att det där samvetet tar över min kropp och blir till något jag inte kan styra över och det går ut över mig själv. Så då gäller det att vända det till det positiva och inte grubbla över varför jag inte gick upp när klockan ringde, eller varför jag inte kunde somna igår. Man är inte en dålig mamma för att man råkar försova sig utan en trött mamma.

Idag måste jag försöka få dit alla barnspärrar på lådor och luckor. Min man köpte dem för 3 veckor sedan och han har fått upp en spärr. Irriation....japp! Det är 5 kvar att sättas dit och ska det bli gjort får jag göra det själv, för det är jag som springer och plockar och passar på Lion varje dag och vi kan inte ha alla bestick liggandes på bänken för att någon är lite bekväm eller glömmer bort. Gnällig...jag?? Ja och det har jag rätt till, HA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0