Film mys

Skönt det är när mannen kommer hel å tar över barnen lite (iaf Lion)!! Då kan man få lite tid (utan att någon står å drar en i benet eller gnäller och vill komma upp och slå på alla tangeter samtidigt) att blogga och kolla in andras bloggar =)
Ännu bättre är det när klockan är så här mkt och Lion ska sova...en hel kväll (ahja....ett par timmar då) att slappa i soffan och kolla film eller ta ett varmt bad....KVALITETESTID kallas det!!! Fick ingen powernap förut så jag lär väl somna innan Robert Pattison hinner säga första frasen i Remember Me.





Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som riktig mammalyx!!! ;)

Det är du värd!!!

Kramen, Maria

2010-11-01 @ 20:56:26
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: tess

Denna film såg jag för ett tag sedan å de va inge bra alls... va tyckte du?



Ja nej de va en okej glass men som sagt bitarna va inte så som jag vill å priset är för dyrt så jag håller mig till min favvo som är just SIA...



Ha de gott.

2010-11-02 @ 08:19:17
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Hannah

Såg ni Remember me? Vi har den hemma men har inte sett den än.. Hört den ska vara bra!



Vi har kommit in i en Beck period:))

2010-11-02 @ 12:32:14
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Georg Hendrix

Hehe, hellre nudlar över denna kycklingpytt faktist.. men inte över pyttipanna :)



Ingen har klagat på nudiepics än. Jag började relativt nyligen och som du själv ser använder jag dem i humorsyfte men även i lärosyfte som i detta inlägg: http://georg.blogg.se/2010/january/lika-naken-som-du-inget-for-de-yngre.html. Jag tycker det är tråkigt att folk (speciellt FULLT NORMALA) har komplex över sin kropp. Om du tittar på mina inlägg ser du att det inte är "snusk porr" eller gigantiska snoppar/bröst. Det är bilder som folk ser ut mest (de flesta av dem iaf) och det vill jag försöka förmedla. Jag tycker mycket av dagens skönhetsideal har gått för långt..



Jag har bara fått positiva inlägg (främst av okända!). Att nakenhet i sig ska vara förolämpande mot någon tycker jag är löjligt, men om blogg.se börjar klaga så tar jag givetvis bort bilderna. Men jag har ändå bloggat i 5 år (!) Om jag skulle vara blogg.se skulle jag vara rädd om oss "gamlingar" :)



Ässh, stanna kvar här på blogg.se, jag tror bloggarna du klagar på finns i lika stora mängder överallt.



"dagens outfit", "senaste inköpta klädesplagg", "mumsa med Ben & Jerrys" är inte riktigt min stil... jag vill försöka förmedla något riktigt med mina inlägg oavsett om det är humor, filmrecensioner, ett minne eller ett samhällsproblem. Efter att bloggat i 5 år är det svårt att tvinga sig själva skriva massa strunt bara för att (t.ex. idag är jag trött, har inget att säga men godnatt). Har jag något att skriva så gör jag det och jag försöker skriva saker som jag själv skulle vilja läsa :)

2010-11-02 @ 15:42:15
URL: http://georg.blogg.se/
Postat av: tess

Nej slutet var inte väntat men jag tänkte stänga av flera gånger.... de va inte en film för mig.



//Tess

2010-11-02 @ 19:33:52
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0