Asatrött...men positiv!

God morgon alla morgon pigga!

Inte för att jag är så pigg idag men jag vaknar snart till!
Lion vaknade inatt och för att inte väcka S som skulle upp tidigt till jobbet så la jag och Lion oss i ett annat rum. Ni som är föräldrar vet hur dåligt man sover när man har en snurrande bebis intill sig och som dessutom vaknar innan mänsklig tid!
Så just nu är jag skit trött rent av, kan knappt hålla ögonen öppna och jag väntar ut den lille korven tills han känner samma trötthet som jag, det är på väg...hehe! Nackdelarna med att vara mamma är att man inte får sovmorgon när man vill och att man under flera år får mindre sömn! Men det oxå de enda nackdelarna :-)

Önskar en en mysig morgon!


Underbart foto från vårat bröllop! Fotograf Bibbie Friman (min moster)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken vacker bild!! Gillar den skarpt!!

Jo, det är väl så att sömnen får stå på sparlåga när barnen är små. Hoppas du får sova när han sover idag istället.

Önskar er en trevlig helg!

Kramen, Maria

2010-11-12 @ 10:25:29
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Michan

Hej, vilken bra bild.

Tack för din kommentar jag har faktiskt läst den flera gånger. Det fullkomligt knäcker mig att det känns som han letar efter saker för att kunna ringa och bråka och jag ska alltid bara vara trevlig för annars hör Robin och Leo att något är fel.

Kram och tack

2010-11-12 @ 10:37:57
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Jättefin bild!!



Jag och Leon gick och la oss i lekrummet i natt så att vi kunde sova i samma säng. Han har varit febrig idag och igår.. :/ ..vill ha honom när mig när han är sjuk.. men som sagt.. man sover ju inte särskillt bra ..



Sv: Ja, det är Leons första tand :) Alla andra har fått utom han :P .. så det var på tiden.

2010-11-13 @ 13:40:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0