Helgen...

Ännu några dagar sedan jag skrev här men helgen har varit fullspäckad å det är så skönt att inte känna press att skriva i bloggen! Har knappt öppnat datorn faktiskt, hehe!

I lördags var min kära bror med sin familj här å vi hade en underbar dag tillsammans! Tiden går alldeles för fort bara så det gäller att vara effektiva! Prata i munnen på varann å göra allt i ultra rapid är bara förnamnet...haha!

Igår fick jag äntligen gå ut i min djungel å fortsätta å det var härligt! Från klockan 14 till 19 höll jag på å rensade på en humle som växer på halva husets sida å det var rörigt så att säga. Men nu har jag tuktat den å sagt åt den att ska ta det lite lugnt..hihi. Min rygg å alla muskler i kroppen har oxå förstått det för shit vilken träningsvärk jag har idag! Men jag ska snart ut igen å fortsätta så man slipper att alla grannar tittar snett på trädgården (inte oss), den är ju ökänd i hela ryd tydligen..haha!

Helgen i lite bilder...


Storebror å lillebror kollar tv.


Lillebror älskar att leka.


Promenad i ghettot...


Izan på sitt bästa humör ;)


...å Lion hade det gött i vagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0