Tisdag...

Lion har somnat så då passar jag på att smita ut i trädgården en stund. Det börjar ta lite form men jag skulle behöva gräva ur typ halva baksidan och lägga täckväv och så nytt gräs...det gör man inte över en dag å särskilt inte med min rygg. Projekt övervåning har startat med så till helgen ska det vara klart, mer säger jag inte, hihi!

Annars händer det inte så mkt mer denna vecka än att röja skit, greja i trädgården och gå på långa promenader. Förra veckan blev det närmare 6 mil fördelat på 5 dagar....GÖTT! Det tar på kilona och cm runt kroppen å det är helt underbart att bli av med allt överflöd jag byggde på mig innan graviditeten!!

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0