Har ingen rubrik

Idag var det meningen vi skulle besöka min bror å hans lilla familj men jag känner mig inte riktigt bra så vi får vänta. Vill inte smitta ner lille M när han är så liten. Vet ju hur kul det är med små bebisar å snor...

Så det får bli en lugn dag idag med. Hade ju tänkt att ta en promenad med men vi får se om regnet håller sig borta och om jag fixar det. Jag har ingen feber å inte ont i halsen men ont i huvudet, tung i kroppen och ont i svalget. Var ju inte längesen jag var förkyld ju.

Jag hittade ett par sköna joggingskor igår iaf...något positivt, hehe. Å sen hittade vi ett par byxor och keps till Izan, en klänning till mig å Lion fick 2 kalsonger och strumpor. Så shopping blev det och stora sonen kom å dottern åkte till sin pappa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Här gör vi inte heller något spännande idag, förutom att vi tillbringat fm i badhuset..

Önskar att man hade varit bortbjuden på mat ikväll eftersom jag absolut INTE känner för att ställa mig vid spisen nu:(



Önskar dig detsamma!



kram

2010-05-01 @ 17:35:19
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Ja det var lite läskigt, jag trodde att jag dog :P

2010-05-01 @ 21:32:25
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0