Matthet

Lilleman är en mkt nöjd kille idag! Han sitter å studerar sina knytna nävar och testar vägen till munnen, och de verkar lyda han ganska bra nu, hihi. Han har även börjat prata med dem och blir irriterad när han inte får något svar :-o Undrar vad de tänker de där små liven? Skulle ge vad som helst för att få tillgång till hans små tankar!

Växer gör han med å nu är det sista refrängen på mkt av hans kläder i storlek 56 :( 
Har ju shoppat lite kläder som jag inte hunnit fota så det ska jag göra idag. Annars händer det inte mkt idag för jag är totalt matt i hela kroppen efter helgens magsjuka. Kände inte alls sådan matthet igår så det är lite konstigt. Undrar om det har med att göra att jag äter Gi utan kolhydrater så här direkt efter magsjuka...får nog googla på det...

Ha en jätte fin dag alla ni som kikar in här!

Kram


Kommentarer
Postat av: ella

mm gör så ont ju första dan urk..

ush för magsjuka:/

söt bild=)

2010-03-08 @ 15:52:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbar bild verkligen, han verkar vara en glad kille!

Ush för magsjuka..!

Jag förstår det tycker lika som mig då kan man säga;)Japp får diskuteras per telefon när du har tid;)

Absolut hoppas verkligen att du vill komma på nästa fest till sommaren eller ngt o dansa runt med lilla mig;)

2010-03-08 @ 17:45:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Darya - mamma till Lily

Har kollat igenom din blogg en bra stund nu och ville bara säga att det är skitbra att du lägger upp bilder och recept på maten du gör! Blir inspirerad :)

2010-03-08 @ 18:05:12
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0