Äntligen sover han!

Hemma igen (har vart hemma i 2 timmar) och vi har heft en jätte trevlig dag! Första gången farmor å farfar träffade lille Lion och han blev helt klart godkänd, hehe =)) Vi blev bjudna på en jätte god fiskgryta och barnen fick farmors underbara köttbullar, det brukar alltid finnas där *fniss*!
Så mysigt att träffa dem och jag hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

Sen lämnade jag Izabelle å Rasmus i Lidköping och jag å en skrikande bebis drog hemåt. Lion va inte glad på mig att behöva sitta i sin stol med kläder så han skrek ett bra tag innan han insåg att han skulle vara tvungen att sitta där han satt. Gissa om det blev tyst i bilen sedan..haha. När vi kom tillbaka till Skövde så tog vi en liten shoppingrunda (visar imorgon) och en matstunf på mc donalds...å NÄ jag åt INTE nått, bara en kopp kaffe!! Är faktiskt inte ens sugen på en massa skräp mat så det gick jätte bra.

Men nu är vi hemma å jag lagar GI-burgare med guacamole...se recept här. Lion sussar sött i sin nya pyjamas från H&M. Med tanke på att han inte sovit mer än ett par timmar idag så hoppas jag på en låång sovstund nu.
Snart väntar filmen Luftslottet som sprängdes...




Ha en forsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon!!

Kram å love

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej hej. skrev till dig på minbebis men du har inte skrivit där så jag gör ett försök här... Heter Tjjoho födde på kss dock senare än dig så det var nog inte mig du tänkte på trist men men. Hoppas allt går bra för er. Allt går bra med oss hormoner upp och ner och vissa dagar är bara skit andra toppen. Hälsningar Monica

2010-03-05 @ 21:25:48
Postat av: Helen

Låter som en toppen dag.

Han är såå söt din lilla kille, blir lite avis :).



Hoppas ni får en mysig och skön helg.

Kram

2010-03-06 @ 07:10:35
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon söta..Hoppas att allt är bra med dig denna lördag morgon.Här är solen framme o lyser så vackert,Ha en skön helg med familjen..Jag kommer står brud till sommaren o ha dopet samtidigt..När skulle ni gifta er? kram kram

2010-03-06 @ 09:22:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp båda jobbar mkt o hårt så då finns det bättre saker än att städa, kommer hem så är det skinande rent i varje skrymsle,underbart!

Nope ingen tur planerad till Skövde har inget där att göra förutom att hälsa på min gumsi snutta du då såklart!Så det får bli en tur;)

2010-03-06 @ 09:42:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0