Storhandling på schemat idag

Ännu en soldag här i Skövde..så härligt! Utanför kvittrar fåglarna som hejsan, så tittar man inte ut så kan man nästan tror att det är vår, hihi! Men den känslan försvinner ju när man möts av detta :(



Min stora son kom igår kväll, han var mkt efterlängtad å det är så mysigt att ha alla sina 3 barn hemma nu!

Tänkte ta en tripp till stan senare med mina bägge söner i släptåg och handla lite nya kläder till lillen som fortsätter att växa ur sina kläder. Sen ska det handlas mat för resten av veckan, det är ju mindre kul men nödvändigt! Trodde aldrig vi skulle äta upp allt som jag handlade förra måndagen men det gjorde vi med besked å har fått småhandla lite vilket blir mkt dyrare än storhandling.
Det som är jobbigast med att inte äta normal mat nu är att det kräver mer planering och det tar väl tid innan man kommit in i det ordentligt. Sen att man ibland måste laga två rätter (en till oss och en till barnen) tar oxå extra tid. Men det är det värt!

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre för Lion ska ha mat innan vi går ut på promenad.

Ha en underbar dag!!

Kärlek och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

wow, vilken fin lampa du har =) vart har du köpt den? såg en liknande när jag var i ullared men med silverfot istället för svart, så himlans snygga ju!!

nämen precis, de går ju inte att äta fisk en gång i veckan om han ska behöva spy varje gång.. han fick lite fisk idag, men den spottade han ut direkt! haha..jodå-glömde allt fruarna igår- brukar ju inte följa de så! hoppas ni har en trevlig kväll!kramis

2010-03-03 @ 18:31:05
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Myspys med fullt hus! Då behövs det en storhandling kan jag tänka mig :-).



Ja det var det jag tänkte, att gröten mättar mer. Men så är det ju så mysigt att ge på flaska... Å andra sidan måste han ju börja äta gröt och mat nån gång och när det än sker kommer det vara separationsångest light för mig haha...



KRAM

2010-03-03 @ 19:51:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0