Tandlös igen :)

En sån underbar fredag det är idag!! Lion lät mamma få sova ut ett par timmar till efter att Izan gått iväg till skolan.
Blev lite sent igår för jag tog med barnen å åkte en sväng till mamma på kvällen för att kolla in lite Aloe Vera produkter. Så ett par saker blev det å en hel del skratt, hihi! Hon bjöd på ostbricka oxå..å det tackar man inte nej till ;)

Göör trötta barn blev resultatet men händer det någon gång ibland så är det helt ok att ha en prinsessa som är lite grinig å en prins som vaknar 06! Jag känner mig iaf utvilad å full av energi =))

S har åkt iväg till Norge för att jobba å hämta sin dotter inför resan på söndag. Så jag å barnen får en ensam dag å kväll, men det kan faktiskt vara lite skönt ibland tycker jag! Ska snart skriva en lista till sonen vad han behöver ha med till Sälen. Han ska åka upp med S föräldrar eftersom de bor i närheten. Måste även börja packa vårat bagage...phuu...det blir en del! Fast först ska jag göra helgfint här hemma å tvätta, städa å fixa mys inför Let´s dance finalen ikväll! Hoppas Claudia vinner för hon är riktigt duktig å värd att vinna, heja heja heja!!

Min "lilla" prinsessa var så stolt imorse när hon gick iväg till skolan för igår tappade hon en tand!! Det skulle hon visa för sina kompisar idag..hahaha! Å tandfén?? Jorå den här gången kom hon ihåg henne första natten ;)



Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Pessans tights påminner om ett par som jag hade när jag var i den åldern. Modet går ju igen ibland. Förra året någon gång såg jag några fjortisar på H&M som ojade och hade sig över en klänning i lite neonfärger med glittertryck på bröstet. "Asssåe guuu va snygg!" och så där höll de på. Jag började skratta för jag hade något nästan likadant när jag höll på med gymnastik som liten. Typ -88 var det och då hade jag en gympadräkt som var väldigt lik den där klänningen. Kommer ihåg att jag kände mig oerhört gammal när de där fjortisarna höll på och ojade sig över klänningen på H&M... Haha!

Ja bilen är cool alltså! 205 sexiga hästkrafter under huven, whoho! En sådan ska jag ha när jag blir stor!

2010-03-26 @ 13:39:28
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Hur mycket ger tandfén nu för tiden förresten...?

2010-03-26 @ 13:39:49
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: johana

hej :D

ställ frågor på min frågestund?



kom igen nu , va inte blyg , fråga precis vad du vill =) om du vill såklart..

2010-03-26 @ 13:56:42
URL: http://neverleaveyou.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman.Så söt din dotter är..Så stor hon har blivit nu :) hur gammal är hon nu?

Hoppas att allt är bra med er alla och ni får en skön helg.Ska bli så skoj att stå brud till sommaren så nu gäller det att bli av med deg magen som sitter så bra på magen ..hihihi..har gått ner allt men inte det som blir degigt på magen..men det kommer..har ett mål att komma i en snygg klänning till bröllopet :) kram kram

2010-03-26 @ 14:37:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, det är klart! :)



Hoppas din karl friar till dig snart! :D Jag håller tummarna ;)



Tack, ja, trångt är det, men som sagt ska vi ju flytta. Men man vill ju heller inte flytta "bara för att" och ta vilket ställe som helst. Måste ju hitta det där perfekta! :D

Därför står vi ut här i trängseln till nått sånt dyker upp. ;)



Ha det så bra!

Kramar

2010-03-26 @ 14:57:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon är för söt den lilla tjejen;)

Ja,riktigt duktiga elever som gjort kreationerna verkligen!

Nu får din karl fria till dig snart,hihi..

2010-03-26 @ 17:22:25
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: ella

va skoj med sälen=)kramis va söta bilder=)

2010-03-26 @ 17:45:52
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0