Storhandla är inte Lions grej

Iväg kom vi till stan eller köpcentret å sen Willys efter många om och men. Hade en del å fixa å sen planera för en vecka med gi när man är nybörjare tar tiiid! Sen att åka med en liten knort som inte tycker om att sitta stilla i barnstolen tar ännu längre tid. Han tycker INTE att det är roligt med kundvagnen för den guppar ju inte. Likadant i bilen står man still med den så blir han så otålig.
Så någon promenad i solen blev det aldrig för när vi kom hem var jag så hungrig å sen blev det mörkt..suck. Hoppas på sol imorgon med för då lär jag ta en långpromenad istället.

Vi har även fått hem den förlorade vovven Ebba idag. Hon bor ju numera hos Rasmus farmor å farfar för där är det lugnast för henne, men nu ska hon vara här veckan ut....myspys att ha en hund i hemmet tycker jag!

Annars så somnade en trött liten kille vid 18 och kommer nog sova hela kvällen å natten eftersom han inte sovit så mkt idag. Så nu ska jag ta en promenad med Ebba å sen är det ju Grey´s om en timme...som jag längtat!!!

Ett matinlägg blir det efter Grey´s om jag inte somnar....


Just det...var inne å handlade på Maxi å när jag skulle packa ner varorna så kom en kvinna fram å gav mig en goodiebag...hahaha! Tyvärr inte fylld med kvinnliga godsaker men första gången det hänt mig i en mataffär iaf.



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Nemen vad kul med en goodiebag i mataffären!



Hur uttalar ni Lion? Väldigt likt Elion stavningsmässigt så det ser ju himla fint ut hihi!



Elion är också himla gosig så nog kommer jag få den där närheten ändå, men jaa... Man kan ju inte få för mkt bebisgos haha!



KRAM

2010-03-03 @ 20:28:18
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda

Ah vad kul med lite gratis saker!

Japp nu är det jag som är lyx här serru;)

Vi jobbar båda två hårt o unnar oss den lyxen faktiskt..;)

Jaaa hoppas du tänker liite på mig då & då;)Saknar dig grymme!

2010-03-03 @ 22:15:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Hanna

Här är nästan all snö borta;) men ska visst bli kallt till helgen igen;( Sov gott!

2010-03-03 @ 22:25:09
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0