Söndag igen

God morgon söndag!


Sista dagen på helgen, det går undan när man har kul! Men vad ska man hitta på idag? En sak som jag SKA iaf är att träna ett pass på den där mojängen som står skamset i ett hörn...crosstrainern...Jag tror den har saknat mig de sista dagarna eller veckan..hehe!

Om två veckor drar la familia till Sälen med S föräldrar å systrar med familjer, allt som allt 20 personer i samma hus en hel vecka...det kan ju bjuda på lite spänning!! Det ska bli riktigt skönt att komma iväg upp till fjällen och sitta i solen å få lite färg för jag kommer nog inte åka så mycket skidor. Det får barnen stå för!


Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Har varit ute på långpromenad jag texas o kameran;)Blev en del bra bilder tror jag;)

Ja tyckte Erik var grym men Anna är bra hon har en helt otrolig röst men hon är lite tråkig,hehe..den internationella juryn tycker detsamma när skall vi läsa oss att lyssna på den mån tro?

Om vi inte gör det så kommer det gå lika dåligt varje år typ..hehe

2010-03-14 @ 11:11:23
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag gumman..Tycker det är skönt att inte amma för då behöver man inte tänka på vad och vad man inte får äta eller dricka..I helgen har jag unnat mig en god cider..mums...:) Hade man inte kunnat om man ammade..Skönt att få avlasning av killen min med när det gäller matningen på min prins...Vad har du för mellj så kan jag skicka över en bild på min prins..Ha en skön dag och tärna för mig med :) kram kram

2010-03-14 @ 12:09:18
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0