Sista för idag

Usch idag har jag slarvat med maten. Åt frulle vid 09 tiden å sen tog allt så lång tid när vi handlade så jag fick inte middag fören halv sju. Missade lunchen rejält kan man säga, men fick i mig ett mellanmål när jag kom hem som bestod av 4 skinkbitar med ost imellan. Så nu vet jag inte om jag orkar laga nått mer eller äta heller för den delen för jag är väldigt trött. Nått snabbt kanske...keso??

Annars glömde jag att säga att vågen visade -2 kg igår!! Så det går ju neråt iaf trots en massa mat och fett, haha! Är inte redo för att klargöra HUR mkt jag väger än, men det kanske kommer. Det viktiga är ju hur mkt jag går ner i vikt...eller hur!?

Dagens mat:

Frukost:

2 kokta ägg
Majonäs (glömde köpa det förut kom jag på nu, attans!)
50 g ost
50 g skinka

Lunch

NADA...

Middag

Köttfärssås och sallad med riven parmesan över


Å jag saknar inte pastan till faktiskt!

Imorgon tänkte jag ge tips på lite mellis och mina favorit frukostar!

Over and out with Love


Kommentarer
Postat av: Petra

så söt han är ;-) hoppas allt är bra med dig och allt flyter på som det ska, hur trivs ni nu på nya stället? kram

2010-03-04 @ 08:59:01
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

Hejja vad bra, 2 minuss är ju toppen..:)



Är det din första vecka med? Såklart ska vi peppa varandra.. :)



Klart vi ska fixa detta tjeje, hahaha.. :)



KRAM

2010-03-05 @ 13:45:18
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0