Besviken

Igår vägde jag mig å till min besvikelse hade jag gått ner 0.3 kg...skit! Men jag får ju skylla mig själv som jag har hoppat över måltider å ätit sent å så vidare. Så nu är jag hård mot mig själv, motion varje dag å äta allt som ska ätas per dag.
Det positiva är att jag får på mig mina rosa velourbyxor jag köpte förra hösten (med hopp om att bli smalare)så några cm runt röva å magen har jag ju förlorat iaf!!

Är man trött på mat utan kolhydrater??

JAAA...för det har blivit mkt samma här hemma...ägg, broccoli å tomater. Haha...nä inte är jag bitter! Ska ägna dagen åt att hitta goda smarriga recept så jag inte faller för frestelsen att ta en potatis eller 100 till maten! För att inte tala om brödet....å va jag längtar efter att göra en god smörgås å frossa i det mjuka saftiga brödet!

Men det är ju inte att tala om då vi om 2 veckor är i Sälen å ska på äventyrsbad med hela S familj. Eller kan man ha våtdräkt på sig???

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Hej Petra vännen!

Jag tycker du är super duktig som ligger i, du har viljan och med den kommer du långt, håll ut så kommer det snart bli resultat! Skickar en jätte stor energi kram till dig!!! Du är bäst!

Massa kramar

Chatrine

2010-03-18 @ 12:06:31
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Jag äter precis vad jag vill och nu har dom bevisat att dom som äter ofta och lite har en större benägenhet att gå upp i vikt igen.

Jag äter 3 till 4 gånger om dagen och tränar hos sjukgymnasten 2 gånger i veckan och promenerar en gång i veckan nu i början.



Men vi får kämpa på tillsammans :)



Sen så finns där ju skillnad på operation och opertion. Jag förstår dom som gör en magsäcksoperation för dom måste verkligen byta levnadsstandar efter det.

Visst hade det vatt skönt att bli nersövd och vakna smal igen, men jag tror att man måste gå igenom det psykiskt med för att kunna hålla sin nya kropp sen.



Vad skoj :) Lämna gärna kommentarer och tips...

Kram

2010-03-18 @ 12:20:53
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Det va så lite så :)

Jag vet en som säljer fint löshår för 600 kr och hon som ska fixa håret på mig samt makeupen kan klippa om det ska behövas :)

Ska gå igenom allt med henne.



Ja jag gillar också nummer 6 bäst, får se vad vi hittar på :)



Hihi ja det är svart, vitt och rött som gäller :) Det är våra färger på något vis... Barnen kommer att få svarta skor då det är mer praktiskt och jag vill ju att dom ska kunna använda dom mer än en gång.



Åhh snälla gör det, jag vill ha en svart diamant istället för dom orginella :)

Tack!!!

2010-03-18 @ 12:26:26
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Helen

Men du är ju jätteduktig som faktiskt går ner. Fast jag vet att man gärna vill att det ska gå snabbt. Själv känner jag ingen inspiriation att gå ner just nu. Kanske hittar den snart så kan vi kämpa ihop. Kram

2010-03-18 @ 14:06:19
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Tjae...våtdräkt går väl att bada i... Glöm inte bort att du redan är så vacker inuti!

2010-03-18 @ 16:22:17
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är betyligt mer än vad jag har gått ner denna veckan (haha).



kram

2010-03-19 @ 08:13:13
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0