Ännu en magsjuk...suck...

Dags för mannen i familjen att få magsjuka :( Jag verkligen hatar den sjukdomen. Hoppas bara inte min stora son får det med eller min farmor å farfar. Kan en bebis få det kan tro?? Nån som vet?

Annars så hoppas jag att lilleman sover som han ska idag för jag måste städa tvättstugan å rensa den på skit för kanske kanske kommer det en ny tvättmaskin och torktumlare till oss imorgon eller på fredag!!! Äntligen kan man tvätta utan att köra centrufugering 2 extra gånger! Vi skulle ha köpt detta precis när vi flyttade in men det har inte blivit av, men nu äntligen blev det gjort igår. Och en ny spis med =)) Den vi har är sedan huset byggdes för ca 20 år sedan så ni kan ju tänka er hur bra den är...hehe. Å jag älskar ju att laga mat å baka så en bra spis var mitt krav med äkta varmluftsugn å helst en Gorenje!! Gissa vad som kommer till oss...hihi!!! Sen att den är snygg med är ju inget minus precis *ler*!
Så idag är det städdag igen! Å så måste jag skriva ett brev till försäkringskassan med och skicka iväg det.

Började ju på prinsessans rum igår men fortfarande lite saker som ska upp på väggarna för att det ska bli sådär mysigt hon hade i Lidköping. Så därför hoppas jag lilleman sover mkt idag!!

Vad står på era listor idag??


Kommentarer
Postat av: Petra

yes, det stämmer att det växer ett litet liv i mig nu! :) skönt att höra att ni trivs bra i nya staden och livet rullar på. hur har du det annars? kramar

2010-03-10 @ 12:32:56
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Thessan

=( Hemskt det är!

2010-03-10 @ 13:32:37
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

En bebis kan nog få magsjuka, varför skulle den inte kunna få det? Hoppas att det lilla livet klarar sig undan magsjukan dock, kan inte vara lätt för en sådan liten kropp.

På min lista idag... Hmm, jae... Ska väl diska lite. Tvätta håret också. Fast jag har hellre håret skitigt nu när det är så kallt och allt blir statiskt. Om du har något tips mot statiskt hår så dela gärna med dig. Jag blir vansinnig på mitt hår snart. Det känns så äckligt när det klistrar sig mot huden, uuuäääh... Det är så statiskt och platt hela tiden att jag blir sjukt trött på det. Funderar på att typ raka av det eller något.

2010-03-10 @ 17:14:15
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0