Älskar solen!

Äntligen kom vi iväg på en promenad jag å Lion och det var helt underbart! 
Izabelle fick magsjuka natten till måndag så hon får ju inte gå till skolan fören 48 timmar efter att hon blivit frisk. Så idag har hon nästan klättrat på väggarna, å jag med för att hon inte ville vara ensam en liten stund medan jag tog en promenad. Men efter lite övertalning så gick hon med på det. Det var ju inte så att jag skulle vara borta i flera timmar precis utan bara 40 minuter.
Så nu har mina lungor fyllts av frisk luft och jag blev gladare å piggare, hihi. Lion däremot tycker inte om att ta på sig en massa kläder å vänta tills jag fått på mig jacka, skor å mössa...han  är så otålig. Men när vagnen väl börjar rulla tar det inte många sekunder fören han sover sött å jag kan slappna av!

Nu ska jag fixa lite sen lunch...

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Jag tycker tiden gått jättefort denna grav! Men det stannar nog av lite nu när det börjar närma sig slutet... ;)

Skönt att allt är bra med er! :)



Kelly har haft uvi, och slutade med antibiotika för 1,5 v sen. Därför skulle vi kolla så den verkligen va borta nu, vilket jag tyvärr inte tror.. :(



Kramar

2010-03-02 @ 17:17:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina gardiner!Japp haha om man nu städade ja;) Vi har anlitat en städerska,en arbetskollega till Patriks fru,som är arbetslös. Som skall städa här varje torsdag;)

Ah på lördag har vi fest här skall bli kul!

Allt e bra,saknar allt dig bara..!Yes du mååååste bli bättre på att skriva;)



2010-03-02 @ 18:14:20
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

heeej =) va roligt att du kommenterade =) o gud vad lion växer- så de knakar ju sötnosen!



Har inte varit så duktig me mitt bloggläsande på sistone heller..har mest blivit att man skrivit inlägg o svarat på de kommentarer som finns! Det är så mkt annat man vill hinna med ju =)

jaså? förstår ju att han inte tycker fisk smakar gott iofs, jag är ju själv likadan! ska laga till lite fisk till A imorn så tänkte ta o ge elliott lite sen me för o se om han reagerar likadant igen tänkte jag.

Tycker inte att han ska behöva äta fisk på dagis om de nu är så att han kräks av de, skojs att han ska bli dålig o kräkas en gång i veckan liksom!

Allt är bara bra med oss annars, jobbar o sliter igen o man är supertrött om kvällarna pga den omställningen! hur är allt med er o lilleman? kramis

2010-03-02 @ 19:02:06
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! Samma här! Är riktigt stolt att jag inte har fuskat och laddat hem avsnitt. ;) Det blir ju mer spännande med lite uppehåll så här. :)



Nej precis, inte så lätt att hålla ungarna varma nu när det är sånt här väder! Men har hon inte blivit av med uvi:n så får hon va hemma från dagis och bara va inomhus.



Trevlig kväll! :D



Kramar

2010-03-02 @ 19:41:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0