Äntligen rätt rosa!

Igår var det fullt upp hela dagen med skolavslutning för Izabelle, hennes första sommarlov började! Sen bar det av till Lidköping för att lämna henne hos sin pappa men innan så hann vi ta en mysig fika bara hon och jag!
Jag skulle även kolla in lite tyger till klänningarna men till min besvikelse så var det någon annan som hade tagit över den butiken å alla underbara tyger som fanns där för 2 år sedan fanns inte längre. Så nu vet jag inte vart jag ska hitta tyger längre, men det löser sig väl?

På hemvägen hoppade jag in på Slöjd-Detaljer i Skara för att hitta papper å dekorationer till inbjudningskorten, men inte hade de mkt saker i bröllopstema. Däremot hittade jag den perfekta ROSA färgen på papper!! Och en rolig penna som man kan fylla i stämpelmotiv med i nyanser, oxå den i rosa...hihi! Så nu har jag kommit på en idé till kort, så det är vad jag ska göra idag...pyssla med inbjudningskorten. Eller iaf test-kort!
Kanske blir det en sneak-peak senare!

Ute blåser det storm så promenaden blir utbytt mot crosstrainern idag tror jag, om inte det avtar till eftermiddagen/kvällen. Har precis fått den röda veckan så man känner sig som en ballong idag så två träningspass kanske kan få bort den känslan?




Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Åh Slöjddetaljer är en underbar affär! Älskar deras katalog... Men Panduro har väl rätt mycket grejer med bröllopstema? Kolla där.

2010-06-14 @ 07:50:57
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0