Underbar dag!

Idag har allt gått i ett...pust! Började bra med en liten sovmorgon...tack älskling! Å sen var det bara att ta tag i dagen. En promenad i den varma sköna solen så nu är fejset lite rött men mer brunt. Undrar om jag fortfarande har det gravidhormon kvar för jag tycker solbrännan är mer än någonsin...hmm? Någon som vet? Å innan ni spekulerar så NEJ...är INTE gravid igen...hahaha!

Efter promenaden gav jag mig ut i trädgården å fortsatte på landet..shit va tungt det är att gräva upp allt gräs å ta bort miljoner av rötter, men det kommer bli bra sen! Izan ville ha tjejkväll med pyjamasparty så det var bara att göra som hon önskade...hihi. Så nu sitter jag här i pyjamas sen kl 18.00 å bara myser för barnen sover å mannen är på väg hem från Norge. Egentid är guld värt!

Hoppas eran dag varit lika bra som min!


Lion tycker fortfarande om sin spelande maskin!



Kunde inte låta bli att plocka dessa underbara liljekonvaljer...doftar LJUVLIGT!


En 5-månaders kille som inte vill ligga ner i vagnen längre!


Någon är väldigt glad att få sitta tillsammans med storasyrran i soffan å kolla tv!


Det var den här dagen i ord och bilder.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Vännen det tar upp till ett år innan kroppen är helt återställd efter en graviditet så ja det kan helt klart sitta kvar än idag. Jag är precis likadan, har skit svårt för att få färg annars men nu går det på sekunder. Men kroppen förändras efter varje barn :)



Vi kommer iväg ändå eller i alla fall jag.

Jo det gör svinont och spricker inte alla innan operationstiden så blir jag opererad.

Kram

2010-06-03 @ 23:21:37
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Gör gravidhormorner så att man blir brun? Hmm, då är nog min pappa knocked up...



Gud vad fina liljekonvaljer! Några sådana har jag inte hittat ännu. Bara några buskar med vita blommor som luktar gott. Postade en bild i min blogg nu, du kanske vet vad det är för buske?

2010-06-04 @ 10:55:26
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Lena

Liljekonvaljer...är dom inte fridlysta?

Fina foton.

2010-06-05 @ 00:06:06
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0