Ytterligare ett läkarbesök

Dags att packa väskan å dra ut till päronen igen. Den här gången är det städning å altanbyggning som står på listan. Med tanke på att de bor i ett hus som är över 200 kvm så är det en del att städa och det går ju lite fortare om man är två.  

Imorse var jag hos läkaren för nu stod jag inte ut med ryggonten igen, så nu har jag fått ytterligare en godispåse med smärtstillande och måste ta tag i träningen för rygg å mage. Jag lyfter och bär fel och sängen är alldeles för hård så en mjukare madrass väntar hos mina föräldrar, ska bli underbart att få sova några timmar i sträck och vakna utan att jag måste åla mig ur sängen.

Det var lite kort om dagen hittills, återkommer kanske ikväll om det inte blir för sent!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Usch och fy för att ha ont i ryggen :( Hoppas att du kan träna upp den så att du slipper att ha ont. Kan jag så kan du!!!!



Går bröllopsplanerna bra??? Är så nyfiken :)

Kram

2010-07-08 @ 07:54:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Helen

Jobbigt att inte bli av med värken.

Och alla dessa träningsprogram man får och aldrig följer är sådär.

Ha en skön sommardag.

Kram

2010-07-08 @ 08:13:41
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Linda

Jäkla rygg då!Hihi titta vad jag har shoppat;) Du gillar´t Cult;)

2010-07-08 @ 15:52:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0