Varmt...

Som ni märker har jag inte varit någon flitig bloggare det sista å det har sina anledningar. Både igår och idag känner jag lite tomhet. Har vart full fart på allt sedan mormor gick bort och jag har försökt att vara så mkt jag kunnat ute hos min mamma å hjälpt henne å stöttat henne. Så allt annat har blivit lite åsidosatt, men det är väl så det är i sorg. På fredag är det begravning å ram tills dess är det en hel del saker att göra och förbereda sig på. Jag ska sjunga en sista sång för mormor och när jag å pappa övade igår så kom tårarna...det kommer bli jobbigt men jag vill verkligen sjunga en sista gång för henne, jag vet ju att hon vill det.

Snart ska jag ut i värmen och fortsätta med trädgården...det är terapi för mig.


Ha en skön dag alla ni som tittar in här!


Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God eftermiddag vännen..Söt bild på dig..Så skönt sommar väder vi har denna dag med..Ja det var helt underbart sommar väder hela dagen i går...Det var perfekt dag att gifta sig på...Vilket datum är det ni ska gifta er? Klart det kan vara små jobbigt att planera inför en lycklig studn samtidigt när en nära har gått bort,men som du säger så är det livets gång..Ha en skön dag.Ska fotografera presenterna kram kram

2010-07-04 @ 14:26:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: DENISE

hur är det idag?:D kram!

2010-07-04 @ 14:36:20
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Skoj att du gillar min tiaran..Jag ska behålla den och hoppas att den kommer gå i generation :) Skulle varit så skoj...



Så skoj att ni har bokat dag..ska ni har kyrka eller hur ska ni ha det? Vi hade så lyx för vi körde med kyrka sen efter det var det på en gård och där hade de serveerings personal som fixade altl till oss..Allt var så perfekt..Kommer säkert hyra där fler gånger..Nästa år fyller vi båda 30 o det är 2 dagar mellan...sen blir det säkert ett dop till om vi får en bebis sanbbt igen efter man lägger av med pillerna i årskiftet...:) kram

2010-07-04 @ 15:02:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas att du klarar sången på begravningen. Jag hade aldrig klarat detta fast jag ville på min brors, det var sååå jobbigt att vara där.

Kramis

2010-07-04 @ 22:10:02
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Lady Angel

Samma här, jag orkar inte blogga. Too damn hot...

2010-07-05 @ 21:23:42
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0