Sussa sött

Hemma är vi men här hr det vart fullt upp som vanligt, hehe!

På lördag ska jag sjunga med ett band för första gången så vi har tränat i två dagar nu, är en hel del låtar man ska lära sig! Men det ska bli så roligt att stå på scenen igen, var några år sedan sist! Musiken är lite rock/blues å består av 6 medlemmar med mig. Ett gäng "gubbar" å så jag...hahaha! Namnet är Airbags...hmm...vart är min airbag?? Måste vara de två i fram då för någon annan har jag ju inte kvar *fniss*!

Förutom det så är det bröllopsfix å en sjuk liten kille som har hög prio nu, är rätt slut vid det här laget. Men sitta still är ju dumt :)

Så några foton blir det inte ikväll heller, har ju en tendens att vara sen med dem.

Imorgon ska jg in å köpa en massa brudtyll, foder å annat smått och gott till klänningen så den kan börjas med på söndag eller kanske imorgon kväll redan om jag orkar!

Hoppas verkligen ni har det bra!!

Nu ska jag klippa ut en massa inbjudningskort å sen blir det snarkebingen!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nämen, å vad kul!! Sjunger du i band!!??? Det visste jag inte. Jag är uppvuxen med en far som spelade i band. Han spelar trummor å det var dansband som gällde men även lite "kompisband" där det blev mer rock. Så det blev några svängar med dansbandsbussen även för mig i tonåren.

Hoppas lilleman kryar på sig!!

Kramen, Maria

2010-07-29 @ 23:21:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Helen

Du är verkligen duktig på lite allt möjligt.

Nu är du sångerska också... hi hi vad spännande.

Och så roligt med allt ditt brud bestyr.

Väntar spänt på lite bilder, men klänningen lär nog dröja innan den hamnar här. För jag antar att den inte visas innan bröloppet.

När är det dax ?

Jag bor mitt i Krokeks centrum , åt andra hållet från Nävekvarn.

Roligt att du hade det bra här.

Kram

2010-07-31 @ 11:17:48
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Mari - Hårpanik!

Vad kul att stå på scenen, lycka till.

Så spännnande med bröllop, syr du klänningen helt själv?

Trevlig helg.

2010-07-31 @ 13:44:15
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0