Vackra onsdag!

Här strålar solen för fullt å trots att det är så mkt snö ute så man snart inte ser ut genom fönstren så kan jag inte hjälpa att det får mig att få vårkänslor, hihi! Måste ta mig ut på en promenad när jag städat ordning lite här hemma.
Igår hittade jag äntligen gardintyger till både kök, vardagsrum och Izabelles rum...vilken lycka! När vi bodde i Strömstad så köpte jag ett vitt tyg med mönster på som jag hade tänkt skulle pryda vårat dåvarande sovrumsfönster men det blev aldrig att jag sydde dem för jag kunde ju knappt röra mig. Iaf så köpte jag bara en längd av det för jag skulle sy panelgardiner. Å nu när vi flyttade hit så ångrade jag mig att jag inte hade köpt mer för jag ville inte ha panelgardiner längre. Men hur lätt är det att hitta ett likadant i en annan stad, chansen är inte stor. Men när jag besökte Gardinboden igår så hittade jag exakt samma tyg å till halva priset mot vad jag fick betala för det första, gissa om jag blev glad!! Jag fick två längder av det, 2 längder till köket å en längd till Izabelles rum för 600:- totalt...billigt å bra! Får se nu bara när tiden finns att sitta å sy alltihop...vill börja NU men har ju en liten boss här hemma som bestämmer när mamma ska sy, hahaha!

Återkommer sen med bilder på barnens kläder!

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

600 för två längder? Hum, det lät dyrt... Fast hur lång är en längd egentligen?

2010-02-24 @ 12:19:27
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0